Biorezonans Yöntemi ile Çölyak Hastalığı Tedavisi

Çölyak Hastalığı Tedavisi

Çölyak Hastalığı nedir?

Çölyak Hastalığı Dr. Besler’in Biorezonans yöntemini kullanarak geliştirdiği terapi ile büyük başarı sağlanır.

Bağışıklık sisteminin, buğday ve diğer tahıllarda bulunan gluten dediğimiz proteine karşı bağırsaklarda gösterdiği aşırı reaksiyondur. Bunun sonucu bağırsaklardaki besin emilimini sağlayan villus denilen yapılar bozulur. Besinler emilemez ve bağırsaklarda hasar oluşur.

Yediğimiz gıdalarda bulunan besinler bağırsaklarımızda bulunan  villuslardan geçerek kan dolaşımı içine emilirler. Villuslar olmadan kişi, ne kadar yiyecek yerse yesin beslenemez.

Küçük çocuklarda kusma, ishal, karın şişliği, iştahsızlık, kilo alamama ve boy uzamasında yavaşlama gibi tipik belirtilerle ortaya çıkabileceği gibi daha ileri yaşlarda sadece kansızlık, boy kısalığı, kemik zayıflığı ve nedeni bilinemeyen karaciğer hastalığı gibi çok değişik belirtilerle de kendini gösterir.

Çölyak hastası, gluten içeren tahıl yediğinde hastalık alevlenir.

Çölyak hastası olan kişiler, buğdayda, arpada, çavdarda ve kesin olmamakla birlikte, yulafta bulunan ve gluten olarak adlandırılan bir proteine tahammül edemezler.

Çölyaklı hastalar gluten  içeren yiyecekler yediklerinde, onların bağışıklık sistemleri bunu ince bağırsaklara zarar vererek yanıtlar. Özellikle çok küçük ve parmak şekline benzeyen villus olarak adlandırılan ince bağırsaktaki emilimi sağlayan yapılar kaybolur (düzleşir ve görevini yapamaz hale gelir).

Vücudun kendi bağışıklık sistemine zarar vermesinden dolayı çölyak hastalığı otoimmün sistem rahatsızlığı olarak da düşünülmektedir.

Çölyak hastalığı, bağışıklık sisteminin vücudun kendi hücre sistemine aşırı reaksiyon gösterdiği bir hastalıktır. Biorezonans ile tedavi edilebilir.

Çölyak hastalığında bağışıklık sistemi hücreleri, gluten proteinini tehlikeli madde olarak görerek bunu sindirimini sağlayan bağırsak villuslarını yok etmeye çalışırlar. Çölyak hastalığı genetik bir hastalıktır. Bazen hastalık bir ameliyat, çocuk doğumu, hamilelik, viral enfeksiyon ya da şiddetli duygusal stresten sonra tetiklenebildiği gibi ilk seferde de aktif olabilir. Hastalık çocukluk, ergenlik, erişkin yaşamının herhangi bölümünde ortaya çıkabilmektedir.

Dr. Murat Besler’in geliştirdiği yöntem ile çölyak hastalığı nasıl tedavi edilir?

Burada güçlü bir bağışıklık sistemi vardır ve gluten proteinine karşı aşırı ve yok edici bir reaksiyon vermektedir. Özel bir test yöntemi ile aşırı reaksiyon gösteren bağışıklık sistemi hücrelerinin elektromanyetik salınımı ölçülür. Burada tedavi edilecek olan gluten değil, glutene anormal reaksiyon gösteren lenfosit ve diğer hücrelerin tedavisidir. Hastalık kişiye özgü olduğundan bu ölçümler de kişiye göre değişir. Doğru ölçüm ve buna göre yapılan terapi, tedavi başarısını arttırdığı gibi tedavi süresini de kısaltır. Her seansta ölçümler tekrarlanır ve tedavi yeniden planlanır. Tedavi süresince kişi gluten içeren her türlü gıdadan uzaklaştırılır.

Dr. Murat Besler’ in biorezonans yöntemi ile çölyak tedavisi kaç seans sürer?

Kişinin bağışıklık sistemine bağlı olarak 6 -16 seans sürebilir.

Çölyak kişiye özgü bir hastalıktır ve tedavileri de kişiye özgü yapılır.

• Tedavide bağışıklık sistemine yük oluşturan ve uyaran ağır metal, çevresel toksinler, enfeksiyon yükleri de tesbit edilip tedavi edilir.
  • Ayrıca kişideki duygusal travmatik sorunlar da, sistem dizimleri terapisi ile tedavi edilir.
  • Tedavi sonunda hastalar normal insanlar kadar olmasa bile tahıl yiyecek duruma gelirler.
  • Çölyak hastalığı, genetik bir hastalık olduğundan takip gerektirir. Bundan dolayı 3 aylık kontrollerle hasta takip edilir.

6 comments on “Biorezonans Yöntemi ile Çölyak Hastalığı Tedavisi”

1. Murat bey merhaba. Çölyak genetik bir hastalıktır ve tedavisi mümkün değildir diyor doktorlar. Siz tedavisi mümkündür yazmışssınız açıklamada. Şu zamana kadar net olarak kaç kişiyi çölyak tedavisi ettiniz? Başarı oranınız nedir?

2. Hocam merhaba. Çalışmanızı tebrik ediyorum kolaylıklar diliyorum. Ama sormak istediğim bir şey var. Demişsiniz ya tedavi sonrası normal insanlar kadar yiyemeseler de azda olsa yiyecekler. Yani o kadar tedavi az biraz gluten içeren besin yiyebilmek için mi ?

3. merhaba
    çölyak tedavisi seanslar hakkında fıyat rıca edebılır mıyım?
    ayrıca tahmini yüzde kaç oranında iyileşme sağlanıyor?