Biorezonans Yöntemi Helicobacter Pylori Kaynaklı Ülser Tedavisi

Helicobacter Pylori

Dr. Besler’in geliştirdiği Biorezonans Yöntemi ile Helicobacter pylori kaynaklı ülserin tedavisi çok kolay!

Helicobacter pylori , mide ve duodenum'un çeşitli alanlarında yerleşen, gram (-), mikroaerofilik bir bakteridir. Yerleştiği yerlerde kronik iltihaba sebep olur. Bu kronik iltihap neticesinde duodenum ülseri, mide ülseri ve mide kanseri gelişebilir. Dünya'da insanların %80'sinden fazlası üst gastrointestinal bölgede helicobacter pylori  taşımaktadır. Enfeksiyon gelişmekte olan ülkelerde daha sık görülmektedir. Bununla beraber, helicobacter pylori  ile enfekte olan insanların %80'den fazlası bulgu göstermez. Bu bakteri sahip olduğu üreaz enzimi sayesinde mide asidine karşı dayanıklıdır ve yüzde 1’ den az oksijenli ortamda yaşayabilir.

Helicobacter pylori’nin semptomları nelerdir?

Helicobacter pylori ülserlerde en sık görülen şikayetler; karın bölgesinin üst kısmında ağrı veya sızı, şişlik, çok az yemek yedikten sonra dahi doyma hissi, iştah eksikliği, bulantı, kusma, koyu renkli gaytadır. Bunlara ek olarak, kanamalı ülserlerde yorgunluk halsizlik hissi görülebilir. Birçok insan helicobacter pylori  enfeksiyonu geçirse bile bulgu vermeyebilir.

Helicobacter pylori mide kanserine sebep olabilir.

• Mide dokusunun direncini azaltarak ülsere neden olan bu bakteri, ayrıca mide kanserine de yol açmaktadır. Yapılan araştırmalar bu bakterinin neredeyse tüm gastrit ve ülser ile bazı mide kanseri vakalarının ardında yatan sebep olduğunu göstermektedir. Helicobacter pylori kolonileri midede kolonize olur ve midenin uzun süreli enflamasyonuyla kronik gastrit oluşmasını tetikler. Sebep olduğu kronik mukozal inflamasyon ile uzun dönemde başka faktörlerle beraber mukozanın değişimine katkıda bulunarak mide kanseri gelişmesinde rolü olabilir. Ayrıca son zamanlarda gastroenteroloji dışında şeker hastalığı, koroner damar hastalığı, baş ağrısı, Reynaud fenomeni ve safra taşı gibi durumlarda da rolü olabileceğine ait yayınlar vardır.

Besler’in yöntemi ile Helicobacter pylori nasıl tedavi edilir?

• Helicobacter pylori ile karşılaşan kişinin bağışıklık sistemi hücreleri bu bakteriye yeterli yanıt veremediği için bakteri, mide ve duodenum sisteminde kendine yaşam şansı bulur ve kolonileşir. Biorezonans ve mora terapi yöntemi ile kişinin sisteminde yaşayan bu bakterinin elektromanyetik frekansı ölçülür. Kişiye özel olan bu ölçümler aynı zamanda bağışıklık sistemindeki bakteri yükünü de temsil eder. Bu ölçülen değerler ters çevrilerek hedef bölgeye ve bedenin meridyen sistemine özel proplarla iletilir. Kişiye özel hale getirilen ters frekanslarla bakteri zayıflar. Bakteri yükü nedeniyle duyarsızlaşan bağışıklık sistemi bu terapi sonucu zayıflayan bakteriye karşı tekrar aktive olur. Her seansta bu ölçümler tekrarlanır. Terapiler kişisel hale getirilir.

Besler’in Biorezonans Yöntemi ile Helicobacter pylori kaç seansta tedavi edilir?

• Kişinin bağışıklık sistemine bağlı olarak 4-10 seans sürebilir. Tedavilerde asla kimyasal ilaç ve antibiyotik kullanılmaz. Terapiler tamamen kişiye özel uygulanır.