Zona (Varisella Zoster) Tedavisi

Zona Tedavisi

Zona tedavisi, biorezonans yöntemi ile tedavi edilebilen bir hastalıktır. Zona, varisella zoster, adı ile bilinen virüs etkenin neden olduğu, ciltte döküntü ve büller yapan cok ağrılı bir hastalıktır. Halk arasında gece yanığı olarak da bilinir.

Zona nasıl oluşur?

Daha önce su çiçeği geçirerek ve bağışıklık sistemi zayıflayan kişilerde varisella zoster virüsü sinir hücrelerinin aksonlarına yerleşerek ağrılı su dolu kabarcıklara neden olur.

Su çiçeği  sonrası varisella zoster virüsü vücut sinir hücrelerine yerleşip hiçbir belirti vermeksizin yıllarca inaktif de kalabilir.

Zona tedavisi için bulguları nelerdir?

Vücuda girip sinir hücrelerine yerleşen ve sessizce bekleyen zona virüsü bağışıklık sistemini zayıflatan kötü beslenme, kazalar, stres, depresyon, uykusuzluk, aşırı yorgunluk ve yaşlılık gibi nedenlerle aktif hale geçer. Vücudun birçok bölgesinde görülmekle birlikte zona genellikle sırt ve gögüste tek taraflı içi su dolu kabarıklıklar ve kızarıklıklar şeklinde kendini gösterir. Zona çok ağrılıdır. Zonanın su çiçeği gibi bulaşıcılığı yoktur.

Zona tedavisi yapılmazsa bağışıklık sistemi zayıfladığında tekrarlar

Varisella zoster virüsü sinir hücrelerine yerleşir ve tedavi edilmez ise bağışıklık sistemini zayıflatan stres, depresyon, kötü beslenme, yaşlılık, fiziki yorgunluk gibi etkenlerle sık sık ataklar yapar. Her atak sinir sistemini ve bağışıklık sistemini yıpratır. Tedavi edilmez ise görme kaybı, işitme kaybına yol açabildiği gibi akciğer, batın organları ve beyin gibi organları da etkileyebilir.

Dr. Besler’ in biorezonans yöntemi ile Zona tedavisi ile vücuttan tamamen temizlenir.

Bağışıklık sistemi varisella zoster virüsüne karşı yeterli cevap veremez. Bunun sonucu virüs sinir hücrelerine yerleşip fırsat bulduğunda hastalık belirti oluşturup sinir hücrelerinde hasar meydana getirir. Biorezonans yöntemiyle kişiye özgü ölçüm ve terapi seansları uygulanarak varisella zoster virüsü ve bağışıklık sisteminde yarattığı yük tamamen otadan kaldırılır.

Dr. Besler’in Biorezonans Yöntemi ile Zona Tedavisi İçin Terapi kaç seanstır?

Hastanın bağışıklık sisteminin gücüne bağlı olarak 4 -10 seans sürmektedir. Her seansta, varisella zoster virüsünün frekansı, bağışıklık sistemindeki buna karşı oluşturduğu elektromanyetik salınımı tekrar ölçülür. Tedavi programı ona göre yenilenir.

Unutmayınız; her hastalık kişiye özeldir ve terapi kesinlikle kişiye özel yapılmalıdır.

2 comments on “Zona (Varisella Zoster) Tedavisi”

1. Merhaba,
      Zona ve diğer tüm hastalıkların tedavilerinde muayene esas alınır/alınmalıdır.. Lütfen, İnternet üzerinde ilaç tavsiyelerine itibar etmeyiniz.
      Sağlıklı günler dileriz,
      Web Yöneticisi