Select Page

Genital Uçuklarda Biorezonans Tedavisi (Genital Herpes)

Dr. Besler’in biorezonans tedavisiyle ile genital uçuklardan kolayca kurtulabilirsiniz. Genital herpes, herpes simplex virüsünün (HSV) neden olduğu cinsel yolla bulaşan bir hastalıktır. Bu virüsün HSV1 ve HSV2 olmak üzere iki tipi mevcuttur. HSV1 sıklıkla ağız ve ağız çevresinde uçuk olarak bilinen yaralara yol açmaktadır. Başta HSV2 olmak üzere her iki tip HSV de genital herpes nedeni olabilir.

Herpes Genitalis nedir ve nasıl bir hastalık yaratır?

Herpes simplex virüsü vücuda genellikle dudak veya genital bölge mukozasındaki bir çatlaktan girerek ilerler ve sinir gangliyonlarına yerleşir. Bir kere sinir gangliyonunu tutan virüs tedavi edilmez ise yaşam boyu orada kalır. Virüs, hücre içine girdiğinde yaşamak için hücrenin fonksiyonlarını kullanır ve bundan dolayı hücrede harabiyete neden olur. Bu harabiyetin sonuçları da hastalığın belirtilerini oluşturur.

Genital Herpes’in bulguları nelerdir?

Sinir gangliyonlarına yerleşen virüs, bu bölge ve çevresinde hasar oluşturarak ağrı, kabarcık, kaşıntı ve içi sıvı dolu kırmızı şişliklere sebep olur. Bağışıklık sistemi bu virüse karşı yeterli cevap oluşturamadığı için fiziksel ve duygusal travmalarda virüs tekrar etkin hale gelerek genital bölgede nükslere sebep olur.

Hastalık en çok hangi bölgelerde oluşur?

Kadınlarda en sık vulva ve vajina ön kısmı tutulur. Uçuklar aynı zamanda rahim ağzında da bulunur. Erkeklerde en sık penisin son kısmında uçuklar gözlenir. Bazen testislerin üzerinde de bulunabilir. Çok nadir olarak erkek ve kadınlarda anuste ve kalça bölgesinde de uçuklar çıkabilir.

Genital Herpes nasıl bulaşır?

Genital herpesin bulaşması, aktif genital herpes enfeksiyonu olan biriyle anal, oral veya vajinal cinsel ilişki yoluyla bulaşır.

Genital Herpes, adet kanaması, fazla miktarda alkol alınması, güneşte kalma, mukozada çatlama, incinme gibi fiziksel ; uzun süren stres, ağır anksiyete gibi duygusal faktörler tetikler.

Dr. Besler’in biorezonans yöntemi ile geliştirdiği tedavi nasıldır?

Genital herpes, bağışıklık sisteminin virüse karsı yeterli cevap oluşturamaması sonucu virüsün sistemde yaşaması ile meydana gelir. Bağışıklık sistemi virüse yeterli cevap verememiş ve antikor oluşturamamıştır. Dr. Besler’in geliştirdiği yöntem ile hastanın vücudundaki virüsün elektromanyetik salınımı ölçülür. Ölçülen frekans mora cihazı ile değiştirilerek özel proplarla bedenin enerjitik alanına ve hedef bölgeye uygulanır. Burada amaç hem virüsün virülansının azaltılması hem de bağışıklık sisteminin virüsü yeniden farkedip savaşması ve antikor oluşturmasıdır. Her seans bu ölçümler tekrarlanır ve tedavi yeniden programlanır.

Genital Herpes’in tedavisi kaç seans sürer?

Hastanın bağışıkık sistemine bağlı olarak 5- 15 seans sürer. Seanslar haftada bir yapılır. Her seans sonrası  homeopatik bir merhem hedef bölgeye uygulatılır. Bu tedavinin etkisini güçlendirir.

Genital Herpes kişiye özgü bir hastalıktır. Dr.Besler’in uyguladığı tedavi de kişiye özgüdür.

About The Author

Murat Besler

Doktor Murat Besler 1965 yılında Düzce’de doğdu. Lise eğitimini Düzce lisesinde tamamladı. 1982 yılında başladığı Trakya Üniversitesi Edirne Tıp Fakültesini 1988 yıllında başarıyla mezun oldu. 2002 ve 2003 yılları arasında seyahat ettiği Çin’de Doğu Tıbbı ile tanıştı. Bütüncül tıp alanında çalışmalar yapmaya başladı.